Diagonal Mar: Una finestra a la Copa Amèrica

El centre comercial, en col·laboració amb la Federació Catalana de Vela, oferirà la possibilitat gaudir de la Copa Amèrica a primera fila a bord d'un Catamarà

Barcelona 27 d’ agost de 2024

Diagonal Mar, referent del comerç a la ciutat comtal, presenta una iniciativa pionera que acostarà l’emoció i la passió de la Copa Amèrica a tots els barcelonins. En col·laboració amb la Federació Catalana de Vela, el centre comercial oferirà una experiència nàutica única a bord d’un catamarà durant els mesos de setembre i octubre de 2024.

Una oportunitat única per viure la Copa Amèrica de prop

De l’1 al 22 de setembre, Diagonal Mar convida tots els seus clients a ser testimonis, en una situació privilegiada de diferents etapes i competicions de la Copa Amèrica. A través de l’app de Diagonal Mar, incorporant rebuts de compres realitzades al centre comercial, podran optar a guanyar una de les 130 entrades dobles per gaudir d’una travessia en catamarà i presenciar les emocionants regates de la Copa Amèrica a primera fila. Una oportunitat inigualable per viure de prop l’esdeveniment esportiu nàutic més prestigiós del món i que és tendència a Barcelona.

Més enllà de la competició: un compromís amb la inclusió

Aquest projecte no només busca acostar la Copa Amèrica als barcelonins, sinó també reafirmar el compromís de Diagonal Mar amb l’esport i la inclusió. El centre comercial va ser patrocinador oficial de la recent Kakapo Open Race, una regata internacional de vela adaptada que va reunir més de 50 navegants de diferents països al Barcelona International Sailing Center (BISC) i seguirà fomentant la vela inclusiva a través del projecte “Un Mar per Tothom”.

Sonia Contreras, gerent de Diagonal Mar destaca que “Amb aquesta iniciativa, Diagonal Mar es consolida oferint experiències úniques per a clients i ens permet seguir vinculant-nos a projectes que contribueixen amb el desenvolupament de Barcelona. Volem que els barcelonins se sentin orgullosos de tenir un esdeveniment de la magnitud de la Copa Amèrica a la seva ciutat i, gràcies a aquesta col·laboració, posem a l’abast de tothom l’oportunitat de viure’l de prop”.

La Copa Amèrica és molt més que una competició esportiva. És un esdeveniment que atrau la mirada del món cap a la ciutat que l’acull, generant un impacte econòmic i turístic significatiu. Diagonal Mar, amb aquesta iniciativa, se suma als esforços de la ciutat i de la Federació Catalana de Vela per fer de la Copa Amèrica un èxit rotund.