Diagonal Mar es suma un any més a l’Hora del Planeta

El pròxim dissabte 24 de març, el centre comercial col·labora amb el repte ambiental del canvi climàtic organitzat per la WWF

Barcelona, 14 de Març de 2018

L’Hora del Planeta de la WWF vol, un any més, fer una crida a la movilització de governs, empreses, institucions i ciutadans per a que es sumin a aquesta marxa de concienciació “Canviar el canvio climàtic”. El pròxim dissabte 24 de març, el centre comercial Diagonal Mar col·laborarà amb el moviment mundial apagant la il·luminació de la façana exterior de 20:30 a 21:30h, com a símbol de defensa del Planeta, promovent estils de vida sostenibles, fomentant el desenvolupament renovable, conservant els nostres boscos, mars i recursos naturals o lluitant contra la pèrdua de biodiversitat.

Estem vivint el període més càlid de la història, amb prolongades onades de calor i sequeres, fenòmens meteorològics extrems cada vegada més freqüents. Per això, per a Diagonal Mar Shopping es molt important seguir sent partícips i col·laborar amb entitats com la WWF donant suport al medi ambient i en l’ajuda a la concienciació ciutadana sobre la importància del canvi climàtic. A través de totes les nostres eines i suports, volem continuar amb la tasca de sensibilitzar i apropar al nostre públic la realitat medioambiental en la que ens trobem” declaren des de el departament de marketing del centre comercial.

A més, la WWF ha llançat a Espanya la plataforma de movilització digital horaldelplaneta.es, en la que tots els ciutadans poden col·laborar i sumar-se a una marxa virtual per demostrar que la transició global cap a un futur sense emissions és imparable.

La WWF treballa en tot el món per a la conservació del medi ambient. La seva missió és aturar la degradació ambiental de la Terra i construir un futur en el que l’ésser humà visqui en armonia amb la naturalesa. La WWF du a terme diferents projectes i campanyes de gran impacte, entre elles l’Hora del Planeta. Aquesta iniciativa va començar a Sidney el 2007 amb el gest simbòlic d’apagar les llums per a cridar l’atenció sobre el canvi climàtic, i s’ha convertit en el major moviment ambiental de la història. A l’any 2016 més de 400 ciutats d’Espanya van apagar els seus monuments més emblemàtics, i més de 400 entitats es van sumar a la campanya, com el centre comercial Diagonal Mar Shopping. En tot el món van participar més de 7.000 ciutats de 178 països, 10.400 monuments i edificis van apagar les seves llums i van celebrar 70.000 esdeveniments a la nit de l’Hora del Planeta.