Notas de prensa
Diagonal Mar obre avui les portes garantint més seguretat pels visitants gràcies a la tecnologia
El centre comercial obre operant amb normalitat seguint les mesures de prevenció recomanades per les autoritats.
La seva màxima prioritat és la seguretat dels seus visitants, per això, han reforçat la higiene en les seves instal·lacions i es recolzen en la tecnologia per a oferir una millor experiència al públic.
Barcelona, 8 de juny de 2020
LEl centre comercial Diagonal Mar obre avui les seves portes amb l’horari d’estiu, de 9,30h a 22h, preparat i adaptat amb les mesures de seguretat vigents per a rebre novament als seus visitants garantint la seva seguretat com a màxima prioritat. El centre es presenta a la nova realitat amb un reforç dels equips d’higiene i seguretat i garanteix una bona convivència dels seus públics seguint les normatives establertes per les autoritats sanitàries autonòmiques i nacionals.
El centre comercial obre operant amb normalitat, seguint les mesures necessàries de desinfecció i distanciament social que es requereixen en cada cas. En concret, les botigues de moda han reforçat la desinfecció dels espais i els seus productes, així com el límit l’aforament dels locals. D’igual forma, es reforça la senyalística per a informar als visitants de les mesures de seguretat que el client ha de tenir en compte. A més, en els establiments de restauració l’aforament també serà reduït, prioritzant l’ús de les terrasses o els serveis de take-away i delivery.
El gerent del centre comercial, Joaquín Martos, assegura que “la nostra prioritat és garantir la seguretat de totes les persones vinculades amb Diagonal Mar, tant visitants, com empleats, proveïdors o l’equip intern. Les mesures implementades en el centre segueixen les normes i protocols recomanats per les autoritats sanitàries nacionals i autonòmiques. Volem que els clients que visitin el centre, després de la reobertura de Diagonal Mar, gaudeixin i tinguin una bona experiència. Per a això, hem incrementat els equips d’higiene i seguretat i ens hem adaptat a la nova normalitat aprofitant els avantatges que les eines tecnològiques ens ofereixen. Els clients podran planificar la seva visita, ja que, a través de la nostra app o web, el visitant podrà veure l’afluència del centre comercial en temps real, i en funció d’això, decidir quin és el millor moment per a desplaçar-se al centre. També informar-se de quins són els accessos oberts i optimitzar les seves compres a través del servei Click&Collect. Aixi mateix, afirma que “estem potenciant plataformes específiques com el Mall&Go, que facilitarà la compra en línia en qualsevol de les botigues del centre comercial amb el lliurament a domicili. A més, en tots els establiments recomanem el pagament amb targeta”.
La tecnologia és la protagonista de la nova normalitat
El paper de la tecnologia és clau per a garantir una bona experiència per als visitants i els codis QR s’han convertit en un gran aliat per a minimitzar el risc de contagi. Els establiments de restauració han optat per eliminar temporalment els menús i en el seu lloc tenen un codi QR, a través del qual, els clients poden descarregar la carta i veure les ofertes que aquests tenen. També les pantalles tàctils han deixat d’estar operatives i amb un codi QR que el client pot escanejar perquè aparegui un mapa del centre comercial en els seus dispositius mòbils, de manera que puguin tenir una millor experiència de compra.
El centre comercial també ha habilitat en el pàrquing espais per als consumidors que realitzin compres a través del servei Clic&Collect, mitjançant el qual, el client realitza les seves compres de manera online i les recull a Diagonal Mar sense necessitat de baixar-se del cotxe.
Així mateix, a través de l’app o web de Diagonal Mar, els usuaris poden planificar la seva visita.
Totes dues plataformes informen dels moments de menor afluència, els accessos oberts i els horaris del centre comercial. En relació amb els accessos al centre, hi ha un control de l’aforament mitjançant un sistema de comptatge intel·ligent que evita les aglomeracions.
La seguretat i la higiene com a prioritats
A Diagonal Mar s’han situat diferents dispensadors de gel hidroalcohòlic. A més, tant en el sòl com als ascensors s’informa els visitants de la distància de seguretat social que cal mantenir per a evitar aglomeracions. En aquest sentit, cal destacar que s’ha reforçat l’equip d’atenció al client per a garantir una correcta implementació de les normes descrites, així com per a respondre als dubtes que poguessin sorgir per part dels visitants.
D’igual manera, s’han incrementat els equips de neteja, parant atenció a aquelles zones de major risc de contagi com són les superfícies de contacte (baranes, botons dels ascensors, caixers, etc.) o les condícies. En aquesta última zona, s’ha restringit l’aforament a una persona i hi ha personal de neteja desinfectant-lo després de cada ús. Cal destacar que els protocols de neteja en horari no comercial són més estrictes i s’usen productes específics per a la correcta desinfecció del centre.
Quant als accessos del centre, estan habilitats els per als vianants de l’Avinguda Diagonal i la Terrassa de la Mar. Els de l’aparcament estan tots oberts i, per a continuar vetllant per la seguretat dels clients, en aquest espai, és obligatori deixar una plaça de pàrquing lliure entre cada vehicle per a garantir la distància entre les persones.
Respecte a les zones comunes, s’interromp de manera temporal el servei de préstec de materialcom ara cotxets per a bebès, atraccions infantils, així com ús de les pantalles tàctils del centre.
El centre comercial s’ha preparat per a rebre als seus clients de nou, garantint la seva seguretat, així com la de totes les persones vinculades amb l’entitat. Diagonal Mar posa a la disposició dels veïns nous punts d’atenció al client i al seu abast les mesures d’higiene recomanades perquè els visitants tinguin una bona experiència de compra davant la nova normalitat.
Sobre Diagonal Mar Centre Comercial
Inaugurat el 20 de novembre de 2001, l’icònic Diagonal Mar, propietat d’un fons públic de DWS i gestionat per CBRE, primera companyia internacional de consultoria i serveis immobiliaris, és un dels centres comercials més grans de Catalunya, amb més de 90.000 m² de superfície total i compta amb més de 200 establiments dedicats a la moda, la restauració, l’oci i altres serveis. A més, ofereix 4.800 places d’aparcament totalment gratuïtes durant 3 hores. Recentment, el centre ha dut a terme un projecte de reforma i modernització per adaptar la seva oferta a les noves necessitats dels consumidors i tendències del sector.
Més informació: www.diagonalmarcentre.com
Contacte de premsa:
Edelman Barcelona
Tel.: +34 93 488 12 90