Diagonal Mar et convida a viure en directe “UN MAR DE CHARLAS” amb Carla Flila

El proper dissabte 29 de juny el centre comercial ha preparat un programa exclusiu perquè els seus clients gaudeixin d'un dia inoblidable

Barcelona, 27 de juny de 2024

Diagonal Mar, el centre comercial referent a Barcelona, obre les portes a tots els seus clients perquè siguin partícips d’un esdeveniment sense precedents: la gravació en directe del quart episodi del podcast “UN MAR DE CHARLAS”, el primer podcast d’un centre comercial – conduït per les reconegudes influencers Maria Martí (@mariaamarti_) i Susana Balado (@smagazinebysusana).

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim dissabte 29 de juny a la planta 1, rotonda central de Diagonal Mar. En aquesta ocasió especial, els assistents podran gaudir d’un showcooking a càrrec de la xef Amelia Platón Galofré (@ameliciousmchef9) a les 12:00 hores, seguit de l’esperat episodi en directe de ‘”UN MAR DE CHARLAS” que comptarà amb la presència de Carla Flila (@carlaflila) a les 18:30 hores com a convidada especial. L’entrada a l’esdeveniment és totalment gratuïta per a ambdues activitats, havent de reservar a través del punt d’atenció al client la participació en el showcooking.

“UN MAR DE CHARLAS” s’ha convertit en un punt de trobada per a amants de la moda, la bellesa, la sostenibilitat, la gastronomia i molt més. En cada episodi, Maria Martí i Susana Balado conversen amb convidats d’excepció, oferint una mirada fresca i divertida a les últimes tendències i temes d’actualitat.

Sonia Contreras, Gerent de Diagonal Mar, afirma: “Estem molt emocionats de poder oferir als nostres clients aquesta oportunitat única de viure en directe la gravació del nostre propi podcast, una cosa inèdit en el sector. UN MAR DE CHARLAS representa a la perfecció l’esperit de Diagonal Mar: Vibrant, entretingut i sempre a l’avantguarda de les últimes tendències. “

Diagonal Mar reafirma el seu compromís a oferir experiències úniques que van més enllà de les compres. Per això, s’aposta per iniciatives com “UN MAR DE CHALAS”, que permeten acostar la cultura i l’entreteniment als visitants d’una manera amena.