Diagonal Mar dona la benvinguda a Manolo Bake

La reconeguda marca de cafeteria, Manolo Bakes, arriba al cor del centre comercial per delectar els seus visitants

Barcelona, 18 de juny de 2024

El Centre Comercial Diagonal Mar ha anunciat l’obertura d’una nova botiga de Manolo Bakes, una de les marques de rebosteria més reconegudes a Espanya.  Amb aquesta inauguració, Diagonal Mar amplia la seva oferta gastronòmica, proporcionant als seus visitants una experiència de compra i oci inigualable.

La nova botiga de Manolo Bakes compta amb una superfície de 62,7 m2 i una petita zona de terrassa. Aquesta obertura permet als visitants del centre comercial gaudir dels famosos Manolitos i Palmitas, així com d’una varietat de productes dolços i salats, juntament amb el seu cafè d’especialitat. Aquesta expansió de Manolo Bakes a Barcelona forma part d’un ambiciós pla de creixement en el mercat internacional.

Manolo Bakes, que va obrir el seu primer local a Barcelona el 2022, ha conquerit els amants de la rebosteria amb els seus famosos Manolitos i Palmitas, a més de la seva variada oferta de productes dolços i salats. Amb un total de 46 botigues a Espanya, sis d’elles a Barcelona; la marca es distingeix no només per la qualitat de les seves matèries primeres, sinó també per la seva contínua innovació i la seva aposta per l’ art emergent. En aquesta línia, Manolo Bakes ha col·laborat amb artistes com Caravaca, Naranjalidad, Jorge Arévalo i Pils Ferrer, els qui han intervingut les seues caixes amb dissenys especials, oferint als seus clients una experiència única que fusiona gastronomia i art.

La botiga a Diagonal Mar també presentarà els últims llançaments de la marca, com el “Frappé Lotus” i l'”Iced Pistacho Coffee”, a més d’opcions sense gluten, responent a les demandes d’un públic divers i exigent

“Estem molt emocionats de donar la benvinguda a Manolo Bakes a Diagonal Mar. La seva presència no només enriqueix la nostra oferta gastronòmica, sinó que també aporta una experiència única gràcies a la seva innovació i col·laboracions artístiques,” ha assenyalat Sonia Contreras, gerent de Diagonal Mar. “Estem segurs que els nostres visitants apreciaran la qualitat i creativitat que Manolo Bakes ofereix.”

Diagonal Mar es troba en un moment de renovació del mix comercial on es preveuen a curt termini l’arribada de diverses marques que complementaran l’oferta actual. Aquesta nova incorporació a Diagonal Mar consolida el centre comercial com una destinació de referència a la Ciutat de Barcelona alhora que reforça el seu compromís a oferir als visitants una oferta variada i d’alta qualitat.

Sobre Manolo Bakes

Manolo Bakes va néixer el desembre del 2017 i va obrir la seva primera botiga a Madrid el juny del 2018. Des d’aleshores, ha crescut exponencialment, posicionant-se com un cas d’èxit dins de la categoria de Coffee & Pastry Shop. En l’actualitat aquesta companyia compta amb més de 45 botigues repartides per diverses ciutats espanyoles com Madrid, Barcelona, Saragossa, A Corunya, Sevilla, Valladolid, València, Múrcia i Santander, així com a Portugal amb una botiga a Lisboa.

Manolo Bakes és reconeguda pels seus Manolitos i Palmitas, que s’enduen cada dia i es decoren a mà un a un amb molt de mim. A més, la companyia és també referent pel seu exclusiu cafè d’especialitat, elaborats amb llet fresca i a partir d’un blend únic.

Així mateix, Manolo Bakes presumeix d’un ampli assortiment de brioixeria i propostes salades confeccionat amb les matèries primeres de la millor qualitat, sent aquest estàndard un dels principals pilars de la marca.